28/11/18

Ξαφνικός πόλεμος στην διαφημιστική αγορά: Τι σηματοδοτεί η αποχώρηση από τα βραβεία ERMIS του κ. Θ. Κοτιώνη της Ogilvy


Ξαφνικός πόλεμος διαφημιστών με αφορμή τα βραβεία ERMIS. Αντίπαλοι φέρεται είναι οι κορυφαίοι διαφημιστές και επικεφαλής της Ogilvy κ. Θεόδωρος Κοτιώνης και Γιάννης Ευσταθιάδης και η ηγεσία της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΕΔΕ) της οποίας πρόεδρος είναι ο επίσης κορυφαίος διαφημιστής, επικεφαλής της DDB 
Ολόκληρη η επιστολή έχει ως εξης: 

«Διαχρονικά, από την ημέρα ίδρυσης του Φεστιβάλ Διαφήμισης μέχρι και τα σημερινά Ermis Awards, οι εταιρείες της Ogilvy στην Ελλάδα έχουν υποστηρίξει ενεργά και με θέρμη το θεσμό. Κάθε χρόνο, με κάθε τρόπο, οι άνθρωποί μας συμμετέχουν στη διοργάνωση και στις επιτροπές, και οι εταιρείες μας με μεγάλο αριθμό έργων σε όλες τις ενότητες.
Για μας, ο θεσμός των Ermis Awards οφείλει να πρεσβεύει το μεγαλείο της δημιουργίας και την εξωστρέφεια του κλάδου μας, να δημιουργεί συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού, να προβάλλει ένα κομμάτι της Ελλάδας που ποτέ δεν έχασε το κέφι του και τη διάθεσή του για δημιουργικότητα και εξέλιξη· να είναι ένας λαμπρός θεσμός, όπως υπήρξε στο παρελθόν, η κορυφαία στιγμή για όλους όσοι εργάζονται στον κλάδο της επικοινωνίας, που θα μας κάνει όλους υπερήφανους για το επάγγελμά μας, ένα γεγονός εθνικής εμβέλειας με εκπροσώπους από το σύνολο του επιχειρηματικού, αλλά και του πολιτικού, κόσμου, που να προσελκύει το ενδιαφέρον όλης της κοινωνίας.

Πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, για 35 αποφοίτους/ες των προγραμμάτων κατάρτισης, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Child Guarantee - Εγγύηση για το παιδί»

Ξεκινούν οι αιτήσεις για το νέο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, για 35 αποφοίτους/ες των προγραμμάτων κατάρτισης, στο πλαίσιο του ...