16/7/18

Personal Brand

Πως νοείται η εικόνα με όρους μάρκετινγκ ; Είναι η ψηφιακή ή έντυπη αποτύπωση μιας κατάστασης ή κάποιου συμβόλου ή αποτελεί μια πιο σύνθετη πραγματικότητα ;

Στον χώρο του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα του Branding είναι βασική η κατανόηση εννοιών όπως η εικόνα και η επικοινωνία καθώς και πως η λανθασμένη ή ελειμματική διαχείρησή τους μπορεί να οδηγήσει σε αρνητικές συνέπειες όσο αφορά την πορεία και τον αντίκτυπο μιας εταιρίας αλλά και την ψυχολογική ευημερία σε προσωπικό επίπεδο που επηρεάζει κοινωνικές σχέσεις , δικτύωση , καριέρα κ.α .



-Με ποιο τρόπο όμως διαμορφώνουμε το δικό μας Brand -

Με εντελώς απλά και ακόμη απλούστερα Ελληνικά , Brand είναι αυτό που οι άλλοι σκέφτονται για μας. Γνωστοί, φίλοι , συγγενείς , συνάδελφοι είτε το θέλουμε , είτε όχι έχουν μια άποψη για το πρόσωπό μας και εμείς αντίστοιχα για αυτούς. 

    -Πως θα λεγόταν αν μπορούσαμε να αναπτύξουμε μια διαδικασία διαχείρισης του τι σκέφτονται οι άλλοι για μας ;  Branding

Branding είναι η διαχείριση των εντυπώσεων που προάγουμε. Κάθένας από εμάς μπορεί στην πραγματικότητα να ελέγξει , να αξιολογήσει , να χειριστεί και να κατευθύνει τις εντυπώσεις που ‘’πουλά ‘’. Όλοι έχουμε μια φήμη και μια ιστορία για τρίτους την οποία δεν επιλέγουμε παρόλα αυτά η αφήγηση μας ανήκει .  Επιλέγοντας μια συνδετική , συνεπή και αξιόλογη αφηγηματική γραμμή καθοδηγούμε συμπεριφορές και διαμορφώνουμε την εικόνα μας.

Εν κατακλείδι , το Branding εμπεριέχει έννοιες ψυχολογίας, κοινωνιολογίας και ανθρωπολογίας και έτσι μας επιτρέπει να δανειστούμε πολλές έννοιες τόσο θεωρητικού όσο και πρακτικού υπόβαθρου  από τις μεγάλες μάρκες που για δεκαετίες διατηρούν το ίδιο Brand 
Ολο το κείμενο:
http://agoralogiatma.blogspot.com/2017/06/personal-brand.html

Πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, για 35 αποφοίτους/ες των προγραμμάτων κατάρτισης, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Child Guarantee - Εγγύηση για το παιδί»

Ξεκινούν οι αιτήσεις για το νέο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, για 35 αποφοίτους/ες των προγραμμάτων κατάρτισης, στο πλαίσιο του ...