16/7/18

Mάρκετινγκ .........έως σήμερα

                

Το Mάρκετινγκ έως σήμερα


Το σημερινό θεωρητικό και πρακτικό μάρκετινγκ που για πολλούς φαντάζει σύγχρονο και ανανεωτικό, στην πραγματικότητα φέρει και εμπεριέχει σημάδια προσαρμογής, εξέλιξης και ανάπτυξης από ιστορικές και μεταβατικές περιόδους της ανθρωπότητας.

Από την βιομηχανική επανάσταση ως τις μεταπολεμικές περιόδους του Β' Παγκοσμίου πολέμου και ως σήμερα, εποχή του μονοπωλιακού καπιταλισμού, της ευμάρειας, των ανισοτήτων και την ύφεσης. 

Α. Φάση - Προσανατολισμός στην Παραγωγή


   Η Βιομηχανική επανάσταση έδωσε την δυνατότητα στις παραγωγικές μονάδες να εστιάσουν τις προσπάθειές τους στην αύξηση του παραγόμενου προϊόντος επιτυγχάνοντας οικονομίες κλίμακας (μείωση του κόστους παραγωγής,αυξάνοντας την ποσότητα της παραγωγής) . 
Β. Φάση - Προσανατολισμός στην Πώληση 



Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η συνεχόμενη αύξηση της παραγωγής οδήγησε τελικά σε πλεονάζουσα παραγωγική δυναμικότητα μονάδων και εργοστασίων. Έτσι επόμενη αντίδραση των διοικήσεων, ήταν η δημιουργία ομάδων πωλητών 

πλεονεκτήματα του προϊόντος έτσι ώστε ο υποψήφιος πελάτης να νιώσει ότι το έχει πραγματικά ανάγκη κι έτσι να προβεί στην αγορά του.Ακόμη, υποστηρικτικό χαρακτήρα είχαν οι πρωτοεμφανιζόμενες έντυπες διαφημίσεις. Βασικές αδυναμίες του προσανατολισμού αυτού είναι ότι:

  1. Δεν λαμβανόταν ποτέ υπόψη κατά τον σχεδιασμό του προϊόντος οι ανάγκες των καταναλωτών και πως αυτές θα ικανοποιούνταν καλύτερα.
  2. Για τον σχεδιασμό υπεύθυνος ήταν μόνο ο διευθυντής παραγωγής ,ο όποιος έδινε βαρύτητα μόνο στην καινοτομία και βέλτιστη παραγωγή.

Γ. Φάση - Προσανατολισμός στην αγορά (στο μάρκετινγκ) 




Ο κορεσμός των προϊόντων και των αγορών, η αύξηση του ανταγωνισμού και τα αυξημένα κόστη παραγωγής, οδήγησαν στην φιλοσοφία-προσανατολισμός στην αγορά. 
Ολο το κείμενο:

Πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, για 35 αποφοίτους/ες των προγραμμάτων κατάρτισης, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Child Guarantee - Εγγύηση για το παιδί»

Ξεκινούν οι αιτήσεις για το νέο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, για 35 αποφοίτους/ες των προγραμμάτων κατάρτισης, στο πλαίσιο του ...