12/7/21

Οι νέες προκλήσεις της "πανδημίας" και οι Δημόσιες σχέσεις.




Οι επιχειρηματίες θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν νέες προκλήσεις που προκαλούνται από την πανδημία.
Ορισμένες τάσεις που προκαλούνται από τον κοροναϊό θα συνεχίσουν σίγουρα και στο υπόλοιπο μισό του έτους, αν όχι και πέραν αυτού. 
Οι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων θα πρέπει να διατηρήσουν την ευελιξία και να προσαρμοστούν ανάλογα για να βοηθήσουν τον εργοδότη τους ή τους πελάτες τους για να επιτύχουν τους στόχους τους.
Εδώ αναφέρουμε πέντε στρατηγικές που πρέπει να σκεφτείτε καθώς δημιουργείτε το σχέδιο των δημοσίων σχέσεων για το νέο έτος.

1. Δημιουργήστε ισχυρές σχέσεις με συγγραφείς και εκδότες. Οι περισσότεροι έμπειροι επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων κατανοούν την αξία της διατήρησης σταθερών σχέσεων με βασικούς δημοσιογράφους που καλύπτουν τον τομέα τους ή τους πελάτες τους. Αυτές οι σχέσεις θα έχουν ακόμη μεγαλύτερη αξία καθώς οι έντυπες εκδόσεις, οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί συνεχίζουν να μειώνουν το προσωπικό τους λόγω της μείωσης των διαφημιστικών δαπανών. 
Οι δημοσιογράφοι και οι συντάκτες παραμένουν σκληροί στις απόψεις τους δεν κάνουν περισσότερα με λιγότερα, αλλά εξακολουθούν να κάνουν την δουλειά τους εγκαίρως. Η καθιέρωση μιας ισχυρής σχέσης με έναν δημοσιογράφο μπορεί να σας ορίσει ως μια σταθερή πηγή, ικανή να προσφέρει πολύτιμες ιδέες και είδη ειδήσεων που ο συγγραφέας μπορεί να χρησιμοποιήσει για να διαμορφώσει ή να βελτιώσει τις ιστορίες του. Αυτό το υψηλό επίπεδο εμπιστοσύνης είναι τώρα πιο σημαντικό από ποτέ και μπορεί να οδηγήσει σε πολλά άρθρα και ευκαιρίες που ωφελούν τόσο τον πελάτη όσο και τον εαυτό σας μακροπρόθεσμα.
2. Εστίαση στα κλικ και τις επιτυχίες. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δημιουργούν ένα μόνιμα απασχολούμενο ψηφιακό κοινό για να πάρουν το κομμάτι της συρρικνωμένης πίτας εσόδων από διαφημίσεις.
 Οι δημοσιογράφοι έχουν επίσης την υποχρέωση να αναπτύσσουν είδη ειδήσεων που μπορούν να βελτιστοποιηθούν στο διαδίκτυο και να διαβαστούν απο χιλιάδες. 
Ο στόχος είναι να μην τοποθετηθούν μόνο αυτές οι ιστορίες στον ιστότοπο της έκδοσης, αλλά και να ανακυκλωθούν στα κοινωνικά μέσα για να αυξηθεί η συνολική αναγνωσιμότητα. 
Οι επαγγελματίες του δημοσίου λόγου πρέπει να δημιουργούν και να γράφουν ιστορίες με τρόπο που να αντανακλά αυτόν τον στόχο.
 Η μετατροπή ενός κυκλοφοριακού δελτίου τύπου  σε κάτι με περισσότερο "ψαχνό" και ενθουσιασμό θα βοηθήσει όχι μόνο να δημοσιεύσει την ιστορία αλλά και να τη βελτιστοποιηθεί στα κοινωνικά μέσα για μεγαλύτερη εμβέλεια και διείσδυση στην αγορά.
3. Γράψτε κάτι που θα έχει άμεσο αντίκτυπο. 
Οι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων πρέπει να προωθήσουν τις "ιστορίες" τους, όπου είναι τα πιο ενδιαφέροντα θέματα συνήθως βρίσκονται στην κορυφή της σελίδας και δεν είναι θαμμένες στην πέμπτη ή έκτη παράγραφο. 
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι δημοσιογράφοι πιέζονται σκληρά απο τον χρόνο και έχουν λίγα περιθώρια για να τον ξοδέψουν προσπαθώντας να αποκρυπτογραφήσουν ένα συγκεχυμένο δελτίο τύπου, ειδικά όταν υπάρχουν εκατοντάδες άλλα για να διαλέξουν. 
Οι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων πρέπει να προσφέρουν μια πρώτη ξεκάθαρη πρόσβαση και μετά να παρέχουν οποιοδήποτε υλικό υποστήριξης παρακάτω. 
Αυτό το υλικό πρέπει να είναι ευανάγνωστο και ναμπορεί ακόμη και να χωριστεί σε κουκκίδες για να διευκολύνει, να είναι ευκολόπεμπτο .
4. Μάθετε πώς να προσεγγίσετε το κοινό του πελάτη σας, σήμερα. Η βασική έρευνα σχετικά με τους υποψήφιους αγοραστές του πελάτη σας είναι υψίστης σημασίας για τη δημιουργία αποτελεσμάτων κορυφαίας ποιότητας από τις προσπάθειές σας σαν PR. 
Η σωστή στόχευση αυτών των αγοραστών μπορεί να κάνει επιτυχημένη ή να καταστρέψει την καμπάνια σας. 
Αυτό ισχύει κάθε χρόνο, αλλά ειδικά τώρα περισσότερο στο περιβάλλον εργασίας-στο-σπίτι λόγω πανδημίας. Οι αγοραστές από επιχείρηση σε επιχείρηση εξακολουθούν να διαβάζουν δημοσιεύσεις του κλάδου, να ακούνε podcast και να παρακολουθούν διαδικτυακά σεμινάρια; Μπορούν να προσεγγιστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Ο προσδιορισμός των καλύτερων τρόπων προσέγγισης θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε σημαντικά τα αποτελέσματα.
5. Σκεφτείτε οπτικά. 
Δεδομένου ότι τόσο μεγάλο μέρος των μέσων ενημέρωσης βασίζεται τώρα σε φωτογραφίες και βίντεο, οι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων πρέπει να σκεφτούν οπτικά στοιχεία για να προσθέσουν σε οποιαδήποτε ιστορία. 
Ένα σύντομο βίντεο ή μια σειρά από ενδιαφέρουσες φωτογραφίες (αν είναι δυνατόν) θα πρέπει να συνοδεύει οποιοδήποτε δελτίο τύπου, είτε πρόκειται για εκτύπωση είτε για μετάδοση. 
Τα οπτικά είναι ιδανικά για ψηφιακά και κοινωνικά μέσα και σας βοηθούν να ξεχωρίσετε την ανάρτηση σας από τις υπόλοιπες. Μικρές φωτογραφίες μπορούν ακόμη και να εισαχθούν στο δελτίο τύπου για να αυξήσουν το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων και να ενισχύσουν τις ευκαιρίες κάλυψης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πειτε μας την γνωμη σας .

Πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, για 35 αποφοίτους/ες των προγραμμάτων κατάρτισης, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Child Guarantee - Εγγύηση για το παιδί»

Ξεκινούν οι αιτήσεις για το νέο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, για 35 αποφοίτους/ες των προγραμμάτων κατάρτισης, στο πλαίσιο του ...