11/10/18

Απλα, μια ωραια διαφημιση

Η JWT δημιούργησε την καμπάνια «Το δικό μου αύριο» για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι. Η καμπάνια είναι αφιερωμένη σε όλα τα παιδιά που αγωνίζονται και προσπαθούν σήμερα για ένα καλύτερο αύριο, με το χαρακτηριστικό μήνυμα «το αύριο είναι σαν το νερό, δεν έχει σχήμα, εσύ του το δίνεις». Σε μια εποχή που οι έννοιες αριστεία, αξιοκρατία, ήθος, ευ αγωνίζεσθαι, όραμα και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο έχουν εξοστρακιστεί από το λεξιλόγιό μας, τα νέα παιδιά που πρωταγωνιστούν έρχονται να μας τις θυμίσουν και να μας εμπνεύσουν. Πρόκειται για τον Αλέξανδρο Σκορίλα 18 ετών, Επικεφαλής Εθνικής Ομάδας Tennis Νέων Ανδρών, τον Χάρη Ιωάννου 22 ετών, Μηχανικό Υπολογιστών, Εφευρέτη και νεότερο Έλληνα βραβευμένο επιστήμονα, τον Στέλιο Κερασίδη 5,5 ετών, με 3 παγκόσμια και 2 πανελλήνια βραβεία σε πιανιστικούς διαγωνισμούς και τη Γλυκερία Σκάρκου 12 ετών, που κατέχει την 3η θέση στη Διοργάνωση του Ημιμαραθωνίου Αθήνας στα 5 χλμ. Η καμπάνια εξελίσσεται σε τηλεόραση, digital και social media με native advertising, Τύπο, FB και Instagram.







http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=37&la=1&ct=4&arID=69825

Πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, για 35 αποφοίτους/ες των προγραμμάτων κατάρτισης, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Child Guarantee - Εγγύηση για το παιδί»

Ξεκινούν οι αιτήσεις για το νέο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, για 35 αποφοίτους/ες των προγραμμάτων κατάρτισης, στο πλαίσιο του ...